TECKNA ÄR KUL!

Som dom flesta vet gick jag bild och form på gymnasiet. Mest för att jag inte visste vad jag skulle gå annars, men också för att jag gillade att teckna.

Blyertsteckningar är det jag fastnat för. Säkert för att det är lättast (enligt mig). Och jag tecknade ganska mycket på fritiden under gymnasiet. Sen dog intresset i många år.

För nån vecka sen sa pappa att han hittat en tjej som tecknade bilar och sålde, och tyckte jag skulle göra samma sak. Nja tänkte jag. Så duktig tycker jag inte att jag är.. Så började jag teckna lite för att se om jag fortfarande kunde. Och ifall jag ledsnade efter halva bilden (tjejen som vill att allt ska bli klart på engång). Men det var faktiskt kul så jag tog en bild på en bil och tecknade av den. För att se om jag kunde teckna bilar.. Annars har jag ju bara gjort människor.

Detta blev iaf. resultatet. Eller den är inte klar. Småfix kvar. Plus "grillen". Den var så jävla svår!! Får inte till det! Blir tokig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0