KÖR PÅ!

Nu är det renovering för hela slanten! Så fort Pär kommer hem (innan också om jag inte har annat planerat) och vi ätit middag far vi till huset och donar på!
Så även träningen har blivit lagt på hyllan och skräpmaten har kommit fram ännu mer. Godispåsar och maxmat (då vi varit i stan) lite när som helst nu. Not good! Men skönt att bli klar så fort som möjligt! Dock skar det lite i mig idag när jag for hem till lägenheten och såg syrran och kussen köra från träningen! Fuuuuuck jag vill också!! :)

Men tro inte att man ligger på latsidan för det! Att renovera är fan ett träningspass i sig! Om jag tyckte måla tak var skitgöra och jobbigt är det ingenting om man jämför med att slipa spackel... för hand!! Bläääää så jävla tråkigt! Men nu, NU är det klart! Bara tre hörn kvar och det är ju lätt gjort! Och nu håller Pär och Tommy på att fixa fönstren, sen är det bara att tapetsera!! Wehoooo :) blir kanske på fredag!

Dock känner jag mig som en påse skit.. Utseendemässigt! Fetsvullnaäckelmagen är tillbaka och äckliga, lortiga, svettiga arbetskläder och fullt med slipdamm i håret! Men imorrn kan jag tvätta det! ;) Haha! Känns så onödigt att tvätta det om jag ändå ska "lorta ner" det dan efter igen..

En liten uppdate om hur det går! Har just inga bilder att visa än. Är inte så mycket att se just nu heller.. Bara gips på väggar och damm överallt! Ja det skulle väl vara sovrummet då men det har ni ju sett, det som är nått att se. Resten är bara vita väggar ;) Dock ska jag försöka få ett kort på det när morronsolen lyser in! Det är magiskt! Så himla mysigt och LJUST! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0