SLUTSPURTEN!

Nu är vi inne på det sista småfixet! Pär har börjat sätta upp lister och jag har börjat måla dörrar (så förbannat less på att måla så jag tror jag spyr snart! Och det slutar inte där heller, då ska den sista panelen målas också..) Sen är det ju golvet kvar i "köksdelen" också. Men bara listerna kommer upp i andra delen av rummet kan man börja flytta hit soffa och grejer :) (ska dock köpa en ny soffa då skattepengarna kommer)

Kommer bli så braaa! :) jag är så nöjd med tapeterna :) Och jag trivs så bra här redan. Det känns som hemma! :)

Imorrn ska jag till lägenheten och tvätta all tvätt som är kvar och städa ur sovrummet! Det ser ut som en soptipp där efter vi tog bort sängen. Allt skräp man stoppat där under för att det inte ska synas ;) haha!

Och den där känslan "nu-är-allt-nytt-nu-ska-det-vara-städat-överallt", har redan gått över, på min sida av sängen ser det likadant ut som det gjorde i lägenheten.. En stor klädhög intryckt mot väggen ;)


Kommentarer
Postat av: Simone

Spännande :)

2013-05-21 @ 12:46:33
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0