VILL GÖRA ALLT OCH INGENTING

Idag har jag jobbat! Lika kul som alltid. Och idag frågade Kicki (chifen) om jag kunde tänka mig att åka till Söderhamn och jobba nästa vecka ifall dom behövde folk. ("JAA!!") Det har ju öppnat en H&M-butik där och Kicki har varit där och supportat(?). Så på måndag och onsdag hittar ni mig i Söderhamn :D Ska bli skitkul! Helt ny butik dessutom! Kicki visade mig bilder och det ser jättefint ut :)

Efter jobbet for jag hem och slängde i mig lite fil och flinger (vrålhungrig som jag alltid är nu för tiden) sen ner till huset och började måla tak! Usch vilket hemskt göra! Var helt yr i huvet när jag var klar för jag fick så ont i nacken. Men förhoppningsvis blir det tredje lagret det sista! (Snällasnällasnälla)

Nu har jag precis vräkt i mig en pizza och ska plocka ihop lite här hemma. Sen ner till huset igen och kolla lite när Pär river ;) Jaa sen ska man väl hinna med en dusch och sova också, för imorrn är det jobb som väntar!


Är sååå förbannat trött samtidigt som jag vill göra allt på engång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0