Husmus!

Det är omöjligt att få en sovmorgon nu. När Pär har varit ut med Nitro på morron så är han ju inte så sugen på att sova när dom kommer in igen. Nitro alltså ;) Så han bär upp en foppatoffel till tvrummet och ligger och gnager på den. Ni kan ju tänka er hur det låter att tugga på gummi.. Inte kul. Jag kan inte sova för oljudet! Heller inte för att jag tycker synd om han som måste vara själv. Och för att jag är rädd att han ska pinka på mattan igen.

Så det blir tidiga mornar nu. Trött och jäklig gick jag på toa. Lämnar dörren öppen för att Nitro inte ska känna sig ensam! (Haha) Och när jag sitter där ser jag något som rör sig i ögonvrån. Min första tanke var "skalbagge!!!!!!" Men det var det inte! Det var en mus som sprang in! Jag flög upp från toalettstolen och skrek som en stucken gris! Haha. Tror Nitro blev räddare än jag! 

Försökte få Nitro att gå in dit och fånga den. Men han är fortfarande lite skraj för ställen där han inte varit.. Så det vågade han inte. Tänkte att jag skulle fånga den under skurhinken ist då. (Vad jag skulle göra sen har jag ingen aning om) Men den var ju så snabb och jag skrek så fort den rörde sig! Sen var den puts väck!!?? Ingen aning om vart den tog vägen. Får hoppas den sprang tillbaka till sin håla när Nitro och jag gick ut.

Söt som satan var den iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0