Urine off!

Idag köpte jag Urine off på arken zoo. Nitro har ju haft några olyckor inne, bland annat på mattan!!!! Så jag ska prova detta och se om det funkar, annars är det väl bara att slänga skiten. 

Det luktar ju inte om man bara är i rummet (tror jag iaf?! Om jag inte blivit van då :P), men stoppar man ner näsan i mattan luktar det piss!! Usch!




Fanns iaf "combo pack!" Då fick man med en uv-lampa så man kan hitta fläcken. Dock sög den balle! Hittade inte en enda fläck på mattan? (Ångmoppen kan ju ha gjort sitt också?! :P) 

Men så gick jag in på toaletten och lyste på toalettstolen.........blä! Haha! Där såg man hur väl som helst vad som kommit utanför ;) 

Påtal om piss vet jag inte vad det är med Nitro nu. Han är jätteduktig på dagarna och nätterna. Men på kvällarna pinkar han inne. Har gjort det nu dom senaste kvällarna? Ikväll pinkade han inne 2 ggr på ca 1 1/2 timme?? Två rejäla pölar dessutom?? Vad är detta? Varföööör?? Blir tokig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0