Budget skötväska

Har ju letat en skötväska länge. Men var inte så sugen på att slänga ut flera hundratals kronor på en. Finns ju mycket på tradera men dom kommer ju upp i priser som jag tycker är för mycket tillslut.

Så kom jag till sörfjärn en dag och mamma hade letat fram flera väskor hon tyckte skulle passa. Fastnade för en. Dock var den brun och rosa

En gammal svart väska och en mamma som är duktig på att sy gjorde att detta blev resultatet.
Tycker dock den ser bättre ut i verkligheten :)

Visst det är inte den vackraste väskan som finns. Brunfärgen hade jag väl klarat mig utan, men för 0kr tycker jag den duger gott och väl! :) 

Tur man har en mamma som är en höjdare på att sy! 
Jag tog hem den och skulle sy på tygsnuttarna som sitter i dragkedjorna, som man drar i. Den stora öppningen hade två stycken. Alltså en dragkedja med två "dragrejer". När jag var klar hade den bara en. SUCK! Fan vad jag svor! Alltid nått som ska krångla! Men men! Den funkar ju med bara en också ;) I värsta fall är det ju bara att köpa en ny dragkedja. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg! Och, en sån sitter inte på var o varannan vagn :)

2013-10-24 @ 14:23:33
Postat av: Anonym

Jag har en svart BRIO skötväska som du kan få köpa för sisådär 200:- om du vill?!

Svar: Jag tycker den vi har nu duger bra. Men tack ändå!! :)
Nathalie

2013-10-24 @ 18:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0