Det tar aldrig slut..

..på grejer att köpa! Blir toooooookig!! Det jag suttit och googlat/sökt efter lääänge nu är blöjhink och skötväska. Jag har hittat en blöjhink jag ska beställa. Så fort jag beställt ett nytt kort. Mitt skitkort går det ju inte att beställa med på vissa sidor. Och det fanns inte faktura heller. Vissa tycker nog det är onödigt med en blöjhink, men jag vill ha en. Har dessutom hittat en för 179 kr och då får man med en napp, nappflaska, rengöring till den och amningsinlägg (inte många men ändå :P), så det är ju inte så mycket pengar egentligen. Och jag tycker det verkar behändigt att ha en sån bredvid skötbordet, som håller lukten borta. Även när refillen är slut så kan man ju använda vanliga påsar och det luktar ändå mindre än om man hade haft en vanlig sopkorg. Så vill jag ha det.
 
Skötväska är svårare. Sitter vid det jävla äckeltradera varje dag och sliter mig i håret!! Vägrar ju köpa en sprittny skötväska för dryga tusenlappen. Sen vet jag inte ens ifall jag vill ha en riktigt skötväska. Skulle hellre ha typ en sportväska (som therese har). Som man har användning av sedan också. Men då är ju dom också dyr. Hittade en pumaväska på intersports hemsida för ett tag sedan, för 299. Men den försvann ju såklart. Nu hittar jag en på team sportia, men på deras hemsida går det inte att besälla ifrån och varken hudik eller sundsvall har köpt in just den väskan. Mah! 
Finns ju riktigt fräscha på tradera också. Vissa helt nya, men då blir det några fler hundralappar än vad jag vill lägga på en väska, innan auktionen är klar. Suck!
 
Adidas AC airliner väska Svart
 
Måste även handla fler mössor. Hade inte alls nå många insåg jag nu. Inga hjälmmössor, lite tunnare. Och vantar kanske man ska ha? Och lakan hade jag helt glömt bort. Sen är det säkert nått mer jag glömt förutom allt som handlas på slutet, blöjor och sånt.
 
Gjorde även iordning en liten hög i garderoben med kläder jag tänkt att vi ska ta med till bb :) Jaaa jag vet att jag är förjävla tidigt ute, men jag är sån. Plus att jag har haft världens tråkigaste dag idag också. 
Och innan tyckte jag att allt såg så smått ut. Nu tycker jag allt ser stort ut ist! :P haha. Jag vill hoppas att vi får en liten bebis. Alla säger ju att magen är så liten så jag hoppas det är en mini! haha, för min skull ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du gör självklart som du vill men vissa/många saker kan du vänta med att köpa,kanske inte det du just skrev men mycket köpte vi hem når vi väntade Svea som aldrig blev använt alls,så som amningkudde och annat!
Skicka iväg Pär på affären om det är något du behöver när liten kommit till världen istället :-)

Svar: Jo det är sant! Tycker dock bara vi köpt det nödvändiga :) men det är ju mycket det också ;)
Nathalie

2013-10-06 @ 19:16:43
Postat av: Sara

Du ska få titta på min väska i morgon på Pushen. Den är jag jättenöjd med och den köpte jag för 99 kr på Stadium. Kanske vore nåt?! :)

Svar: Jag tror jag vet vilken det är :) Mia köpte en där som hon har som skötväska. Men jag har fått för mig att jag inte vill ha en med "lock" :P om det nu är samma :)
Nathalie

2013-10-06 @ 19:30:54
URL: http://sarafernstrom.blogg.se
Postat av: Marielle

Vart hittade du blöjhinken?

Svar: På jollyroom :)
Nathalie

2013-10-09 @ 23:22:13
URL: http://helenemarielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0