Stråååålande jul

Igår slog jag på julmusiken medans jag städade, och letade fram lite julpapper sen förra året. Slog in dom klappar jag redan köpt :) Mys! Det som är skönt i år är att jag vet vad jag ska köpa till alla. Vissa år går man ju runt runt på stan och vet fan inte vad man ska köpa. Och vissa är ju skitsvår, och dom får samma sak varje år! haha. Men jaja.
 



Tror jag och mamma ska åka till stan på fredag kanske och handla lite. Vill ha klart så mycket som möjligt medans man har pengarna kvar ;) Dom lyckas ju alltid gå åt till annat skit till slut annars. Vill gå på dollar också och köpa massa julgrejer !! :D Eller massa var väl att ta i. Men jag har tänkt köpa en julstjärna i år åsså behövs det ju julpapper och annat smått och gott.
 
Det som är mest spännande i år är ju att vi inte har en aning om hur julafton kommer se ut. Alltså jag och Pär. Vi kanske ligger inne på bb, jag kanske fortfarande går med kaggen i vädret, vi kanske har en ny familjemedlem som ska med på julfirandet, eller så ligger vi helt slut hemma och myser! :) Jag hoppas på det tredje ;) 
Med alla som fått barn nu senaste tiden har jag haft ett datum som jag känner att "DÅ kommer den." (har dock bara haft rätt på Mia :P). Men med mig själv har jag inget speciellt datum alls? Känns konstigt.. :P Det jag dock känner mig säker på är att jag kommer gå över tiden. En dag eller två veckor vet jag inte, men jag tror inte den kommer komma ut före den 18:de. (men jag hoppas!! :P Lucia kan ju vara ett bra datum tycker jag, förutom att då missar jag julkonserten.. hmm, kanske 14 ist då :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0