Tröttare än trött

Imorse ringde Mejja och sa att vi skulle ut på en promenad. Så när dom promenerat hit hakade jag på tillbaka till dom. Tog en runda och kollade på hästar och dylikt :) Mycket trevligt! Förutom då Mejja ville leka flygplan. Att springa (även fast det var en liten liten bit) med en 2,5 åring i famnen och en fetkagge till mage kan vara bland det jobbigaste jag kan tänka mig just nu! Haha. Fy fan, flåsade som en ko!

Blev bjuden på pannkaka till lunch också, Göttans!


Efter promenad och lunch var jag så slut! Kändes som jag skulle kunna somna sittandes. Så Päran fick komma och hämta mig! Haha, jag orkade verkligen inte gå hem. 
Fick bli en powernap i soffan och där ligger jag fortfarande kvar. Är fortfarande helt matt i kroppen.. Skulle väldigt gärna villa ha ett badkar nu! Fy fasen så skönt!  Eller ja, vi har ju ett nere i källarn. Men det känns inte lika mysigt att ligga nere i tvättstugan och bada ;) Måste göra det lite hemtrevligare där först isf.

Näe nu ska jag fortsätta kolla på den sämsta serien nånsin: Game of thrones. Pär har börjat kolla på den så jag har missat x antal avsnitt (säsonger?) så jag fattar nada!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, åå badkar :)
Va?! skämtar du?! Den är ju bäst!! :D

Svar: Haha, ja den är säkert bra om man kollar från början och inte bara nått avsnitt då och då! :P Fattar ingenting. Kungar överallt! ;)
Nathalie

2013-10-13 @ 17:20:09
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0