Vecka 31

Igår gick jag in i vecka 31. Nu är det bara 10 veckor kvar!! Känns som en evighet samtidigt som det känns som att det inte är nån tid alls! :) 

Nu tycker jag magen har blivit stor! Känns som att den växte skitmycket bara igår!! :P Naveln börjar närma sig sitt slut! Men inga bristningar på magen än så länge (pepparpeppar!!). Dock har det blivit en liten där piercingen suttit. Men det har jag väntat på länge!! Har varit så spänt och "hårt" där läääänge nu. Resten av kroppen ser ut som den gör. Jag har fått som små "finnar" på benen för att jag smörjer mig så mycket! Haha. Jag är dränkt i olja när jag går och lägger mig. Plus fet bodylotion på dagen :)




Bebisen rör sig för fullt! Jag försöker känna genom magen hur den ligger men det är svårt! Det är bara stenhårt! Antingen ett huvud eller en liten stjärt kanske ;) 

Bebisen är nu "klar". Den ska bara tjocka på sig innan den är redo att komma ut :) 

Kommentarer
Postat av: Simone

Maaaaw :) Oj; 10 veckor? Inte långt kvar, vad fort det gått! :)

Svar: Ja det har gått fort faktiskt! Även fast jag inte kommer ihåg hur det är att ha en platt mage! Haha
Nathalie

2013-10-11 @ 09:46:21
URL: http://Simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0