Ack så fel jag hade!

Igår var det dags för mig att prova på afrodance för första gången. Jag var sååå trött efter middan och tänkte nästan skita i det. Men eftersom flera som varit på det sagt att det var jättekul så tänkte jag att jag måsta prova! :)

Ska jag vara ärlig trodde jag inte det skulle vara nått för mig. Jag är för stel och kan inte röra på ben och armar samtidigt nästan! Haha! Och om jag inte fattar hur man ska göra blir jag bara less och då tycker jag inte att det är kul. Då står man bara där som ett fån!

Men som sagt, många sa att det var kul + att det är mina kusiner som leder, så jag gav det en chans! Och det är jag glad för att jag gjorde!! :D Skitkul var det verkligen! Och jobbigt som satan, mina ben brände hela tiden! Sen om man inte fattade så rycktes man med ändå "Ähh! Jag kör såhär!" Haha. Det kändes som det såg så bra ut för det var så kul, sen om man såg ut som en dansande ko i verkligheten spelar inte så stor roll! ;) Detta ska jag definitivt gå på igen! Tummen upp!!





Kommentarer
Postat av: Denise

Hihi kul å höra :D

2013-09-11 @ 06:28:47
URL: http://denisea.webblogg.se
Postat av: Simone

Kul!! :D:D

2013-09-11 @ 11:49:46
URL: http://Simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0