Push!

Igår startade höstterminen igång för Gnarps Gymnastikförening! :) Bland annat så hade vi Pushen. Satt hemma i soffan efter middagen och tänkte "usch jag vill inte! Vill ligga här hela kvällen!" Men väl där var det skitkul att köra igång igen! Så jädrans kul med (över)fullbokade pass! Och nästa vecka är det redan fullbokat (med bräda då, man kan ju köra utan om man vill och då finns det många platser kvar!)

Dock krånglade det lite för oss! Musiken ville inte samarbeta!! Maah! Höll på bli tokig! Var det inte fel låt så hackade det hela tiden! Störande! Tappade även bort mig i både uppvärmning och rumplåten :P dock tror jag att det bara märktes på rumplåten ;) ska fixa det till nästa vecka!!

Ikväll är det afro och jag är så suuuur för att jag jobbar kväll och inte kan komma! Buhuuu! Men nästa vecka kommer jag!

Bjuder på en bild på min muskliga kompanjon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0