Dagens Ellen


Ellen var såå söt idag i ugglemössa, converse och baseballjacka :)

På förmiddagen var vi ute och kollade då pappan donade på med altan. Han ska alltså bygga en till altan, utan tak. Den vi har nu är ju inglasad. Den nya blir både barn och hundsäker, så Nitro också kan vara där ute med oss :)

Grinar lite att rosenbusken kommer försvinna. Vad tror ni, ska jag ta ett skott bara eller ska man gräva upp hela skiten? Vill ju ha kvar den, blir stora röda rosor på den :)

Sen tog Ellen en tupplur i vagnen medans jag krattade. Såå skönt ute nu!
Nyvaken tjej. Kan ju tycka att jag har världens sötaste unge!

Kommentarer
Postat av: linda

Gräv upp hela busken och plantera den på nå't nytt ställe..förra helgen när vi var nere i stugan i Norrfjär'n så höll grannen på att ta bort alla buskar som rotat sig utanför staketet..vi grävde upp dom och tog med oss hem,de har tagit sig fint,längtar tills den blommar OM den blommar,haha😄men gör det så snart du kan så den får vara med från början(våren) på den nya platsen!!Så,har ni testat Bamse gymmet nå't ännu?!

Svar: Ja dom hade redan hunnit klippa ner den innan jag räddade den :( men ska gräva upp den ändå, den växer väl kanske upp igen :)
Japp! Hon har legat där några gånger. Kanon då det var lite större än det vi hade innan, så hon får plats att träna på och snurra :)
Nathalie

2014-04-26 @ 22:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0