Förändring..

Blev less på min design. Blev lite nytt. Dock väldigt enkelt, då jag gjort headern i telefon :P Vet inte riktigt om jag är nöjd heller men det får duga sålänge. Bilderna i headern är väl inte dom roligaste, men dom kan jag byta sen nått tag, då jag kommit på vad jag vill ha för bilder :P 
 
Det här är för övrigt första gången på evigheter jag skriver ett blogginlägg från datorn. Använder knappt datorn nu för tiden. Bara när man ska fixa föräldrapenningen. Annars är telefon väldigt smidig tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Fint! tkr bilderna är härliga och mysiga! :)

Svar: Ja det får duga! :)
Nathalie

2014-08-03 @ 20:54:11
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0