Hjärtskärande!

Både igårkväll och nu ikväll har Ellen vaknat och varit otröstlig! Ikväll var det värst! Igår räckte det med att jag la min kind mot hennes och hummade trollmors visa. Tog ju dock ett tag, och det var gallskrik och grin tills hon knappt fick luft..

Idag funkade inte det! Tog upp henne i famnen men det funkade inte heller! Hon bara slingrade sig och vart stel som en pinne. La ner henne igen och då blev det ännu värre!! Tog upp henne en andra gång och hon var helt förstörd! Lilla gumman! Fick liksom ingen kontakt med henne!?? Tillslut kunde hon lugna sig i min famn och somna om. Men mina tårar var inte långt borta ska jag tala om! Och det var inte pga frustration denna gång. Kändes så hemskt! Tyckte så synd om henne.
Hon vaknade till lite när jag la ner henne i sängen, men sen somnade hon om med ett leende på läpparna :)

Jag hoppas det är pga av tänderna, så det inte är nån nattskräck?! Googlade lite och det verkar vara vanligt i hennes ålder att sömnen blir krånglig. Det händer mycket i utvecklingen. Hoppas det är nått tillfälligt bara, det här var inge roligt :(




Kommentarer
Postat av: Maria

När min pojk var ca 8 mån hände det där under en period. Då ställde jag hans säng nära mig så jag lätt kunde stryka honom på huvudet vilket fungerade lugnande.

Svar: Ja det kanske är nån fas då :/ Hoppas det går över fort! :)
Nathalie

2014-08-09 @ 23:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0