PeppPeppPeppPepp

Idag har Sara och Denise varit här så gott som hela dan. Vi har gjort nya pass till höstterminens träning! (Push+kombipass) Efter lite om och men och brist på låtar är vi nu klaaaaaaar! Ska bara gå igenom dom en gång till sedan skriva ut papper :) 
Jag läääängtar till september och träning! Så peppad :) Hoppas alla andra är det också så vi får fullsmockade pass! :) 

Kul dag tycker jag! :) Kul att prata lite skit och umgås med nån för engångsskull! Annars sitter vi mest hemma i soffan för oss själva, jag och Ellen.

När besökte åkt hem fick Ellen mat. Och det var det äckligaste hon ätit.. Chicken masala. Hon har aldrig spottat ut nån mat hon fått. Men nu ryste hon, hävde ut tungan på en gång jag stoppade in maten och spottade ut. Haha, såg så kul ut. Fick bli banan och välling till middag ist. Fast det blev väl egentligen bara banan då.. 

Nää nu ska jag gå och slänga påsen från blöjhinken. Alltid lika kul att märka att hela huset luktar bajs, efter att besöket åkt hem! :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0