Beach 2015

I september började jag träna 3 gånger i veckan. Samtidigt mätte jag midjan (på två ställen) och låren, för att månad för månad kunna se resultat. Det är mycket bättre än vågen tycker jag.

På 3 månader har jag tappat 5-6 cm (olika eftersom jag mäter på två ställen, vid naveln och där jag är som bredast) runt magen och 1,5 på låren. Skitnöjd med magen. Inte lika nöjd med låren. 
Fast ja, jag kan väl inte räkna med annat då jag inte alls ätit "nyttigt", utan stoppat i mig det jag är sugen på. 
Efter jul/nyårshelgerna är över så ska det slutas med det också. Till sommarn ska jag ha den kropp jag vill ha. 


Såhär ser ärret ut efter snittet, drygt ett år efteråt. Syns inte mycket alls. Har fått ett jättefint ärr! Enligt mig iaf. Finns ju skräckexempel om man googlar. 
Det går lite inåt i mitten av det. Man kan se på bilden om man kollar noga, blir som en skål nästan :P Men det syns bara när jag ligger ner eller böjer mig. Åsså är det "bullar" längst ut. Typ som att det skulle vara svullet. Men läste det att det kan samlas blod där, vilket kan försvinna av sig själv eller så får man gå till läkare så dom får ta bort det. Men så mycket är det inte så jag skulle göra det. :)

Bristningarna är också påväg att blekas. Eller vissa är ju helt blekt. Men vissa är fortfarande blå/röd. Vissa dagar hatar jag dom mer än nått annat och känner mig vidrigt ful. Andra dagar tycker jag det är okej. Dom är ful, men det är inte så mycket att göra.
Jag kommer aldrig någonsin tycka dom är fin bara för att jag fick dom från en graviditet, men jag kommer nog lära mig att leva med dom ;) 
Känner mig som världens mest utseendefixerade personen nu, men ja så är det. Hade ju hellre sluppit dom. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0