Gungeligung

Vi hade lite tråkigt på förmiddan så vi tog en promenad till lekplatsen här bredvid och gungade lite :) Det var en hit!! Tills mamman gungade på för hög fart, då blev det läskigt ist.



Hon är ju så jäkla söt ungen, så jag vet inte vad!

Skulle vilja hitta på nått mer roligt med Ellen. Typ åka och bada eller till buspalatset eller nått sånt. Men jag vet inte om hon är för liten för det? 
I veckan ska vi iaf ta en playdate med Mia och Livia. Så får hon lite variation från att bara vara hemma ;) 

Kommentarer
Postat av: Nette

Det finns lite saker som de kan göra på buspalatset i alla fall :) Lite grejer att gunga på, klättra på, några små rutschkanor och bollhav. Jag fick reda på bara någon månad innan Ines fyllde 1, att det är gratis för barn under 1 :D Så är ju bara att åka dit! Ångrar att jag inte var dit mer innan hon fyllde, har bara varit dit en gång :)

2014-12-07 @ 22:03:38
URL: http://netteh.blogg.se
Postat av: Terese mattson

Kan varmt rekommendera "öppna förskolan". Vi har turen att ha en på fem minuters promenadavstånd. Julia älskar att vara där och även jag tycker att det är trevligt att träffa andra föräldrar/vuxna. Julia lär sig något nytt vid varje besök på öfsk. Känns som ett bra sätt för barnen (och föräldrarna!) att bli trygga i försolans miljö. Att det dessutom är gratis är ett stort plus.

Grattis till att Ellen fått en till liten kusin och att du är moster till en till liten goding! :)

2014-12-08 @ 09:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0