Love

Nyårsafton.. Och jag skulle helst vilja sitta hemma. Mest för att jag vill vara med Ellen. Jag har ju jobbat så mycket nu. Kanske inte mycket för en annan, men för mig och Ellen blev det lite som en chock! Ingen mjukstart här inte. Jag saknar henne varje dag jag jobbar, och älskar dom dagar jag hinner hem innan hon har somnat.

Nu jobbade jag igår och idag ska hon sova hos mamma och pappa. Då kommer hon vara borta halva dan idag och säkert halva dan imorrn. Sen jobbar jag fredag, ledig lördag sen jobb söndag och måndag.


Men vi får ju säkert jättetrevligt ikväll! Och det känns säkert bättre när man får annat att tänka på :) Plus att jag köpt Per Morbergs vin (vitt såklart!! Rött smakar rävgift!) som jag är nyfiken på att smaka. Blev tipsad av en på jobbet att det skulle vara gott :)

Men det blir nog en lugn kväll så vi kan hämta hem stumpan tidigt imorrn! ❤️ 

Love you! 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ska du inte ta en välbehövlig sovmorron då när du har chansen?

Svar: Joo men med tidigt menar jag typ 11.
Nathalie

2014-12-31 @ 12:50:56
Postat av: Therese

Mejja - "Vad fina dom är mamma!" :)

Tänkte jag åh, tiger? haha!

Svar: Meeen gullunge!! 😘😘😘 :)
Nathalie

2014-12-31 @ 13:59:38
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0