Stackars

Här ligger jag i sängen med en bebis i famnen. Halvsminkad, nyduschat-sensovit-hår, och utan frukost. Om 50 minuter ska jag åka till jobbet. 

Men jag har sånt dåligt samvete! Ellen ramlade ur sängen idag!! Jag vill egentligen inte låta henne ligga själv i våran säng, men det tar såååån tid för henne att somna om om jag skulle lägga henne i sin egen. Så jag pallade upp med kuddar/täcke/överkast och ställde dit babyvakten. Tänkte att då hör jag ju ifall hon börjar böka runt. Jovisst! Hör att hon hostar sen "DUNS!!" Följt av ett skrik! Slängde sminket, svor åt mig själv och kutade dit! 
Usch! Min stackars lilla unge!

Ja, sånt händer jag vet. Men som om inte det vore nog så ramlade hon och slog pannan igår så hon fick bula och blåmärke.
Känner jag mig som världens sämsta mamma? -JA! 
Jag vet att dom tål mer än man tror, men det känns inte bra ändå! 

Så typiskt att hon ska ramla och slå sig precis nu när hon är sjuk. Allt blir ju mycket värre då. Min stackars lilla älskling. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0