Tursam tjej!

Ellen har tur att ha sån fin familj som köper så fina klappar och presenter till henne. Inte nog med födelsedagspresenterna, julklapparna var också såå bra!

Här är lite av det hon fick:

Träklossar! När vi öppnade paket här hemma på morron (från faster m. familj) så fick hon en "hink" med plastklossar som i locket har hål som passar olika former, så ska man stoppa dom i rätt hål. Ja ni fattar nog vad jag menar. Sen hos mamma och pappa fick hon en till stooor hink, fast med träklossar. Och på sista stoppet fick hon också träklossar, fast en mindre modell. Men alla tre med samma hål i locket liksom :) Perfekt för Ellen som tycker om att plocka med grejer!! Hon älskar även att riva det jag bygger ;)



Gåbil!! Sååå fin! Finare än vad jag trott, och den är mycket finare i verkligheten. Ellen älskar den! Hon försöker ta sig upp på den själv, men det går sådär ;)
(Även tröjan/klänningen på bilden fick hon i julklapp)



Xylofon, lego, böcker! (Är med en pinne till xylofonen också men den har Ellen inte släppt taget om sen hon såg den! Haha)



Guldhalsband! Jättefint!



Första klosshinken hon fick, och en sparbössa :)



En katt!! Haha såå klockren till Ellen! Den går och jamar :) Ellen gillar den lika mycket som riktiga katter :D



Kläder!! Älskar när andra köper kläder till Ellen! Jag vet inte varför men det blir alltid fina kläder då :)



Trollböcker! Åh vad jag längtar tills jag kan läsa godnattsagor för Ellen! Älskar dom här!! Hon har även en tjock sagobok som hon fick förra året. Och "Ellen-böcker" som hon fick av moster nångång när hon var nyfödd! Dom bara ligger och väntar på att bli lästa!




Dosa och mobiltelefon! Också klockrent till våran tjej! Dom är redan välanvända ;) Hon älskar telefonen!



Och just precis nu kom morbror Patrik förbi med denna härmapa! Mejja fick en igår och Ellen tyckte om den och pussade på den. Nu fick hon en egen! Blir nästan lite rörd för att Ellen har en sån snäll morbror! :') Hon gillade den lika mycket idag också! Hon släppte t.o.m xylofon-pinnen när hon såg apan ;) haha! 



Jag har säkert glömt nån klapp! Hon fick ju även badleksaker som jag inte knäppt kort på, även dom jättebra till Ellen som älskar att bada! 
Men även fast allt inte är med på kort så uppskattas det verkligen! Tusen tusen tack för alla klappar! Ni är guld värda! ❤️❤️❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0