Utökar familjen..

.. I maj/juni är det planerat att vi ska få en till familjemedlem! Kanske inte vad ni tror nu, haha! Jag är inte gravid igen (dröjer läänge tills nästa gång) Men en till i familjen ska vi bli. 
Pär har tingat en valp! En till drever. Nitro ska få en kompis, Pär en till jaktkompis, Ellen en ny vovve att terrorisera och jag en till bebis! 

Jag längtar samtidigt som jag gruvar mig! Vi har ju inte haft en sån liten valp förut. Nitro var ju 5 månader när han kom till oss. Denna kommer vara drygt 2 månader. 8 veckor. 
Jag längtar för dom är ju såååå söt när dom är valpar! Plus att det ska bli så kul att se hur Nitro reagerar. 
Jag gruvar mig för att torka piss hela dagarna. Eller att kliva i piss. Att Ellen ska ramla och ligga i en pisspöl! Suck! Men det är ju värt det såklart :)

Dock kommer Nitro och valpen få vara mer i hundgården då, när dom blir två. Då blir dom ju inte lika ensam.

Det blir en till hane. Går ju inte med hona. Nitro skulle ju bli tokig!! :P Vi båda skulle vilja ha en trefärgad denna gång. Men det går ju inte att bestämma nu. Även fast Pär är först att välja valp. Man vet ju inte vad det blir för färger på dom :)



Alltså jag dööööör!!! Så jävla söt! Tycker det är såå gulligt att dom är så "grov" när dom är liten! :D Och den i mitten!!! Ge mig den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0