Första gången!

Ikväll sitter jag, för första gången på 2 1/2 månader, och myser framför teven med gotta, utan en bebis i famnen/bredvid. Hon sover sen en timme tillbaka :)

Skönt med egentid kan man tycka. Jag sitter mest här för att man "ska" njuta av det! (Och för att Pär duschar, så jag kan inte borsta tänderna) 
Jag vill mest bara gå och mysa ner mig med min Ellen! Går och kollar henne var 5:e minut så hon andas och hon ser sååå go ut! Så så fort Pär duschat klart ska jag borsta gaddarna och krypa ner jag med. Kanske kollar på nån film i sängen ist :)

Ikväll har vi fått lampa över köksbordet och vardagsrumsbordet, äntligen! Tog nästan bara ett år ;) mysigt!

Ignorera röran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0