Tänder?

Alla hjärtansdag firade jag med min lilla familj. Mys hela dagen, Ellen låg och skrattade och Pär och jag låg bara och kollade på det lilla underverket, kramades och allt var underbart!

...eller inte!
Fy fan Pär var sjuk och Ellen skrek heeeela dan. Iaf 90% av tiden. Ingenting dög heller. Ingenting!!
Pär tror det är tänder på gång. Men jag tycker det känns så tidigt? Även fast dom kan få tänder nu.. Man kan ju till och med födas med tänder så ja..

Hon är otröstlig, bajsar mängder (då bajsar hon mycket normalt också men igår vet jag inte hur många bajsblöjor jag bytte?), dregglar, tuggar på händerna..

Man får ju inte kolla i mun på henne heller. Pär kände med fingret och tyckte han kände nått hårt. Och hon började bölgrina då, precis som att det gjorde ont där?

Ja jag vet inte.. Det enda jag vet är att jag är trött. Så trött. Tack gode Gud att hon sover på nätterna (i natt sov hon 6 timmar, mata, och sen sov hon 3 timmar till) annars hade jag inte orkat. Även fast man får sova på nätterna så blir man trött av sånnahär dagar.
Tänk om du kunde vara såhär glad jämt! :)


Kommentarer
Postat av: Simone

Haha! Förlåt att jag skrattar, men du luras! X) Väntade inte det där "Eller inte!" X)
Ellen kanske känner för en biltur? ..Typ till hudik? ;) ;) Hoppas ni blir friska, och att tänder bryter fram, fort! :)

Svar: Haha! Ja jag har faktiskt tänkt på det att vi ska åka och hälsa på nån helg! :) (så jobbigt på veckorna då hunden måste följa med)
Nathalie

2014-02-15 @ 10:39:06
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0