Zzzz

Idag hade jag velat gå på afron. Men 1. Ellen har börjat bli jättegrinig igen (utvecklingsfas??). Och jag kan inte lämna henne då! Haha! Inte för att Pär inte kan ta hand om henne, det kan han då verkligen. Men jag får ont i hjärtat ändå, kan knappt gå och duscha när hon är grinig utan att bli grinfärdig själv :P
2. Pär är sjuk! Så vi hänger i olika rum idag. Verkar vara nån sorts influensa och jag vill inte att Ellen ska bli sjuk! Inte jag heller för den delen, men hellre jag än hon!
3. Jag är trött som ett as!

Det är så jobbigt när hon vaknar på morron vid typ sex-tiden. Då kommer jämt (99% av gångerna) Nitro och hoppar upp i sängen och ska ha uppmärksamhet. Oftast är han lite het på gröten och ska jucka på en. Och när han gör det ger han ifrån sig sånt jobbigt "ljud" :P Typ morrar och gnäller samtidigt. Och då vaknar ju Ellen.. Suck! Så jag blir tvungen att kliva upp för att han inte ska väcka henne.. 
Ibland blir det senare, men lika trött för det är jag..

Nu svider det i ögonen på mig. Ska försöka få på Ellen pyjamas på ett smidigt sätt (hon sover) sedan krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0