Besvikelsen

Har tänkt "fan vad jobbigt att inte kunna ha riktiga byxor.." Alltså några andra än mysbyxor. Pga ärret. Är fortfarande öm på det, och på ena sidan magen. Och tänker att det inte är så skönt att ha tex jeans som skaver.

Men det var ju inte det som var det stora problemet, märkte jag idag. Jag fick för mig att prova mina gamla jeans. 20 min senare stog det klart att jag inte kan ha ett endaste par av mina gamla byxor. Inte ens dom som var lite stor innan.. Ett par fick jag igen knappen på (dock blev det ju "muffin"), det var ett par boyfriend jeans.. Dom var inte så mycket boyfriend längre.. Snarare slim.

Har jag sagt att jag längtar till träningen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0