Systrarna Höglund vettu..

Det är så mycket jag vill göra nu, men som inte går då man har en gnällig unge som bara är nöjd i famnen, då får man vara glad ifall man får gå på toaletten när man behöver ;)

Men nu jädrans kliar det i fingrarna på mig efter att ha läst både Denise och simones blogg! Denise la upp recept på ett bröd som ser så sjukt gott ut!! Älskar hembakt bröd och det vattnas i munnen på mig bara av att kolla på hennes bilder ;) men jag tänker inte ge mig på att baka bröd i tider som dessa, skulle väl varit på nån helg då när Pär är hemma och kan sitta med Ellen. Jag skulle även vilja baka bullar! Mm!

Och Simone har klippt lugg!! Så jäkla snyggt blev det! Hon som passar i alla frisyrer och hårfärger!!
Jag har velat klippa lugg i flera år, då det är så snyggt.. På andra!! Vet inte hur det skulle se ut på mig dock. Men jag ska fan prova! Nån gång ;) Vill gå till frisör isf eftersom jag inte litar på mina egna frisörkunskaper :P Och det lär också dröja ett tag för då ska man ha barnvakt till lillfisen, sen när man ammar varannan timme känns det bara jobbigt.. 

Men nån vacker dag ska jag prova lugg... Och baka bröd! Haha :)

Drog en luring förut, att jag klippt lugg. Men det är hår från toffsen. Skulle jag klippa lugg hoppas jag inte den är sådär frissig ;)

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha! Tack! :D Ja, tror du skulle passa bra i lugg! :)

2014-01-16 @ 14:34:31
URL: http://simoned.blo.gg
Postat av: Denise

Haha! :) Det är bara å säga till om du vill ha barnvakt någon gång :)) Ställer gärna upp! Tror också du skulle passa skitbra i lugg :)

2014-01-16 @ 14:35:41
URL: http://denisea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0