Barnrum

Har ju haft träsiffror och träbokstäver till Ellens rum hur länge som helst! För nån dag sedan målade jag klart dom sista. Dom blev väldigt slarvig men jag orkar inte fixa nå mer! :P

Och idag satte vi upp dom i hennes rum. Fick möblera om för att få det som jag ville ;) Blev fint faktiskt! Nu vill jag bara köpa nya gardiner (ljusrosa). Sen ska vaggan bort och ist ska ett litet bord och en till stol dit :)




Dåliga mobilbilder, men ni ser ju lite hur det ser ut iaf :) Förut stog skötbordet där vaggan står och tvärtom! :) Och jag stör mig så sjukt mycket på att B:et skulle ha vart längre in mot A:et, men jaja! Det får väl duga ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

jättefint! :) nu störde jag mig på det oxå bara för att du skrev så.. tänkte inte på det innan ;)

Svar: Haha måste fixa det "nån dag"! ;)
Nathalie

2014-07-18 @ 20:32:24
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Nette

Åh vad fint ! Vill att Ines också ska ha ett rum! Hon har en hörna i vårt sovrum och en bit av hyllan i vardagsrummet.. Finns inte plats med ett rum till henne så länge vi bor här 😐 längtar till vi hittar ett hus att köpa så man kan fixa rum till henne !!

Svar: Ja det är kul att inreda! :) men svårt också! Vill ha så mycket olika! Haha
Nathalie

2014-07-19 @ 18:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0