Efterlysning!

När Ellen var alldeles ny fick vi låna en "Björn-overall" av min syster, som är efter Mejja. 
Men en dag hör jag att Nitro tuggar på nått. Och det var overallen! Åhhhh! Jag blev/blir så arg på han! Och får sånt dåligt samvete!! Här är dom snäll och lånar ut till oss åsså förstör vi den!? :( 
(Det går ju att sy ihop den dragkedjan som är sönder och använda den ändå, eftersom det finns två. Men det känns ju mindre kul att lämna tillbaka den så också! :P)

Jag vill ju självklart köpa en ny till dom till den nya bebisen. Men hittar ingen liknande. Bara vita eller så har dom "fötter". Vi köpte ju en ny till Ellen men den är vit och i 62/68. Den här är i 50/56.

Så! Vet ni vart det kan finnas en sånhär? Kanske lite fel säsong att leta på också men ja :P Lika bra att börja i tid. Är ju inte många månader kvar tills bebisen kommer :)




Kommentarer
Postat av: Terese

Jag har en brun från H&M i storlek 62 som endast är använd några gånger. Köpt för 199:- säljer den för 50:-
Kom och köp! :)

Svar: Är det fötter på den? Alltså är det öppet nere vid benen eller är det som fötter där? :) för jag har bara sett sånna på hm :/
Nathalie

2014-07-27 @ 10:45:39
URL: http://alladessaord.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0