Kärlek!

Innan jag fick barn hatade jag folk som skrev "ni som har barn förstår!" Eller "ni som inte har barn kan inte förstå!".
Men det är verkligen så. Man kan fan inte förstå hur mycket man kan älska en människa förens man fått barn själv. 
Jag trodde jag kunde föreställa mig. Jag älskade (älskar!!!) ju Mejja så sjukt mycket! Jag tänkte att lägg på lite till på det så. 

Men det är nått helt annat med sitt egna barn. Kärleken går verkligen inte att beskriva! När jag nattar Ellen kan jag sitta och kolla på henne hur länge som helst och bara svämma över av kärlek!! Att jag (vi) verkligen har skapat denna lilla människa. Som vi ska uppfostra och lära saker. Som kommer bli stor och få egna barn i framtiden. Helt sjukt! 

Hon är så perfekt min lilla tjej! Tänk att när hon låg i magen var jag stensäker på att det var en pojke. Nu känns det helt sjukt att jag ens trodde det?!? 

Älskade dotter! Skulle göra allt för henne. Vad som helst, när som helst! Jag älskar dig så mycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0