???

Jag förstår ifall ni tycker min blogg är förbannat tråkig just nu. Det enda jag gör är att gnälla om Ellens sov och matvanor! Men det är skönt att få lite tips och att skriva av sig lite :)

Hon kanske blir mätt på 0,5 dl ändå? Ikväll åt hon bara så lite igen. Så då provade jag att ge henne lite "morgonmums" i pärs famn och man såg att hon ville ha mer. Jaha, hon är väl hungrig då. Så jag gjorde en portion gröt. Och hon åt allt. Några tuggor blev kvar.. Men sen kaskadspydde hon!! En flod! Stackarn! Såg att hon blev rädd! Hon blev sååå ledsen! Men efter lite mys och vatten var det bra. 

Men då kanske hon är mätt efter så lite välling? Och jag tröck i henne gröt tills hon spydde? :/ 

Ja jag vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0