Beach 2014

Ja inte fan har jag kommit igång med träningen heller! "Kommer börja med andningsövningarna direkt efter förlossningen!" Ja tjena! Det har gått tre månader och jag har inte gjort ett skit! Nån enstaka promenad här och där. Tänkte ju börja gå varje dag förra veckan, men då visade det ju sig att Ellen avskyr det nu. Och sen dess har jag inte vågat prova gå nå mer. Ska dock prova nån dag när hon har sovit och ätit, åsså ska jag fälla upp ryggen lite så hon sitter, kanske blir roligare då om hon får vara med och se :)

Och imorrn ska jag försöka göra lite push ;) Hemma dock! Får se hur mycket jag hinner innan Ellen blir uttråkad. Kan ju inte göra medans hon sover, för hon sover ju på mig :P Men hon kanske kan sitta i babysittern och kolla på ;)

Men jag har bara 2 kilo kvar till inskrivningsvikten :) Det är jag nöjd med med tanke på att jag inte direkt ätit nyttigt dessa månader. Dock ser det ut som jag har 10 kg kvar, så träning behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0