???



Skitdålig bild men det ser ut som att det är en tand påväg där? Eller??? Hörntanden liksom. Hon är även röd längst ner där tanden ska komma ut? 
Syns ännu mer på andra sidan men där får jag inte knäppa nå kort, hon är en teve nörd och ser inte teven om jag ska kolla på den sidan ;) Haha! 

Ja jag vet inte jag. Hon vill ju tugga på allt också! Händerna tuggar hon på mest hela dagarna och stoppar man in ett finger tuggar hon på det också..

Vad tror ni? Jag har ju ingen aning om hur det "ska" se ut..

Update!
Jag hoppas inte hon får tänder än på ett bra tag! Hon biter på allt som stoppas i mun, inklusive min bröstvårta!! Biter tag och slänger huvet bakåt! Ajajajajaj!!!!

Kommentarer
Postat av: Simone

AJ! Haha, vad sjukt det låter ändå, att ha en liten människa ätandes av en liksom X) hahaha!
Hoppas för din skull att det inte är tänder 😁;)

Svar: Hahaha jag vet! Hoppas det jag med samtidigt som det skulle vara skönt ifall det var tänderna, så får man en förklaring till varför hon varit otröstlig dom senaste veckorna :P
Nathalie

2014-03-07 @ 20:32:43
URL: http://Simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0