Kort stubin!

Nått som "hänt" sen förlossningen är att jag har fått sån jävla kort stubin! Tänder till för minsta lilla och fräser och är sur/arg! Men det blir väl kanske så då man har en bebis som är grinig mestadels av dagen. Man trycker bort all frustration när man är med henne så när man väl är med andra så kommer det fram :P Så jag ber om ursäkt i förväg ifall nån tycker jag är en riktig surfitta!



Igår var vi i fjärn hos mamma och pappa! Therese och Mejja var där också :) Skulle gå en prommis, men så fort vi kom ut började Ellen stortjuta! Maaaaaahh $]£{£#£?=@@!(2@!!!!!!! Där dog mitt humör på engång och mamma tog över vagnen så gick jag med Nitro ist. Ellen grinade och skrek ett tag men lugnade ner sig tillslut. (Och tillsist somnade hon!!!) Men det är just det; jag klarar inte av att höra henne skrika tills det inte kommer luft! Usch det gör så ont i mig!!

Men vi ska prova lite varje dag nu så vänjer hon väl sig kanske :) Hoppas det! Ska gå ut nu snart tänkte jag, får väl se hur lång den prommisen blir. Får väl ha lite tålamod innan jag ger upp. Men snart är det sovdags för lillpruppen så hoppas hon kan somna i vagnen då.
Jag längtar till sommarn då man inte behöver klä på henne massa kläder, eller senvåren då det kanske räcker med mössa +filt. För hon gillar inte att klä på heller.

Jag försökte ligga bredvid henne i soffan idag när hon skulle sova första luren. Gav henne nappen och sjöng (som jag gör när jag vaggar henne), men tillslut skrek hon så mycket att det pressades fram tårar (hon har ju inte börja grinat tårar än!) Så då klarade jag inte av det mer, var tvungen att ta upp och vagga henne.

Kommentarer
Postat av: Simone

Men guuuuud! Förlåt att jag skriver detta men jag mindes just att jag drömde att du dog!! :o :s OMG! Det var så hemskt! Så skulle vi -jättemånga folk- åka på semester tillsammans, och alla hjälpte till med Ellen (som var mejja för hon var äldre) ?!?! Och allt var så sorgligt liksom. Så himla jobbig dröm!! Fyyy! Vet inte ens varför jag skriver det till dig, haha ^^ uffa. Men..dö inte ok?

Svar: Hahaha fan vad sjukt! Jag drömde om dig i natt! Kommer inte ihåg vad vi gjorde men vi satt och asgarva! Haha! Skrattade tills vi grät 😂
Nathalie

2014-03-26 @ 11:17:49
URL: http://simoned.blo.gg
Postat av: Simone

Omg! Haha! X)

2014-03-26 @ 13:56:59
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0