Nappupdate!

Nu när Ellen somnade snuttade hon på två fingrar. Tänkte att nu skulle jag haft en napp i närheten att peta in men alla låg i sovrummet och skulle jag röra mig eller lägga ner henne skulle hon ju vakna.




Efter ett tag "tappade" hon fingrarna och började gnöla. Tänkte att NU skulle jag haft nappen. Men ist fick hon tutta. Men hon var så busig och låg bara och flina och ville inte alls äta ;)
Så gick och hämtade nappen och provade, och tro på fan!! Hon tog den!! Jag tänkte "äntligen!!!!!!!" Men lyckan var kort! Spottade ut den efter ett tag och nu tuggar hon bara på den igen.. Suck. Men det går åt rätt håll iaf :) Snart så!!




Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, naaw, go'kinderna! Vill bara pussa på henne! :D

Svar: Jaaa jag vill bara trycka ihop henne!! :D haha, så go!!
Nathalie

2014-03-27 @ 20:13:02
URL: http://simoned.blo.gg
Postat av: terese

Äntligen! :) snart så! :)

Svar: Hon tvärvägrar nappen sen dess :( Men jag hoppas det vänder snart! :)
Nathalie

2014-03-27 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0