Pratkvarn!

Som vanligt gör Ellen morron kl. 5. Zzzzz! Dock vill hon sova igen efter en timme, men då ska det ju vaggas så jag vaknar ju till ordentligt. Och då kan jag omöjligt somna om.

Sen har jag hunnit med ett pushpass och prommis också :) Gick mycket bättre idag för Ellen och vagnen. Jag försökte söva henne innan och sen gå, men hon vaknade när jag la ner henne. Dock var hon nöjd så jag gick ändå..
Blev lite grin efter ett tag, men bara i typ 5 min sen somnade hon :) Och hon vaknar alltid på samma ställe, när vi nästan är hemma. Men idag nöjd! Hon skrattade till och med när jag skulle klä av henne overallen :D Så jäkla söööööt! Sen gör man ju samma sak om och om och om igen i hopp om att hon ska skratta mera men icke! Då är det bara flin ;)

Hon har även upptäckt att hon kan göra ljud! :P igår och idag pratade hon hur mycket som helst. Gogumman! Även när hon är ledsen låter det som hon skriker mamma "mööömöööö". Haha går inte att skriva ljudet! Haha :P Gud vad jag längtar till första ordet!! :)

Nu ligger gojäntan och sover/äter i min famn. Tycker hon kan vakna nu så jag får göra i ordning nån lunch och hämta in Nitro, hävde han i hundgårn för han var så lerig efter prommisen. Men nu står han och skäller att han vill in ;)

Ellen i fredags :) Fin-outfiten efter kusin Mejja :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Men haha det gjorde Mejja oxå, vaknade alltid på samma ställe precis innan man kom hem, vare sig man tog en kort eller långrunda... :) ja jag gillar den där outfiten! :)

Svar: Dom är nog rätt lika ändå. Känner igen mycket när jag läser dina gamla blogginlägg ;) Tycker även hon är lik Mejja i utseende ibland, tom Pär sa det en gång :) Jaa jag med! Har längtat tills hon kunde ha det :)
Nathalie

2014-03-31 @ 14:00:36
URL: http://Theresesilen.blogg.se
Postat av: Simone

Haha, kul! :D Sötis!

Svar: :)
Nathalie

2014-03-31 @ 17:38:34
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0