Tiden går fort!

"Tiden går fortare när man fått barn", är inte en myt. Det stämmer så bra! Helvete vad veckorna springer förbi! Förra fredan var Therese, Andreas och Mejja här och åt, det känns som i förrgår!!?

Och om en vecka blir Ellen tre månader!!!! TRE månader! Herregud!
Man märker så mycket nytt hela tiden. Bara idag har hon börjat med ett nytt ljud :) Och nyss när Pär busade med henne gav hon ifrån sig ett sånt ljud så det lät som att hon ville skratta, men att det inte gick :P Gullgumman!

Vi fick låna bumbon av Therese idag :) Än är hon lite liten, är lite vingligt fortfarande, men det går nog fort sen ska hon ha en riktig matstol :)

Ååhhh min älskade unge vad jag älskar dig! Kan inte ens börja att beskriva hur mycket.. 


Nätterna har blivit lite bökigare nu på sistonde. Grin och gnäll lite då och då. Åsså måste jag ligga med en arm under rumpan på henne så benen är böjd. Hon kan ligga och grina, men så fort jag häver dit armen blir hon tyst och somnar :P Sen gör hon morron vid 6-7. Förut var det 8-9.. Iofs så lägger vi oss tidigare nu också.. Blir mellan 20 och 21 nångång. Det har blivit rutin och hon somnar för natten då också :) 

Kommentarer
Postat av: Simone

Go'pluppan! :):):)

Svar: :):):)
Nathalie

2014-03-07 @ 20:33:34
URL: http://Simoned.blo.gg
Postat av: Therese

och från 4 månader går det bara fortare och fortare :) då händer det nya saker hela tiden :) gullhjärta då!

Svar: Uscha! Snart fyller hon år också ;)
Nathalie

2014-03-07 @ 21:20:54
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Pappa

Lägg en kudde eller nått under ben4en så slipper du ha armen där.

Svar: Jag har provat det men det duger inte :P
Nathalie

2014-03-07 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0