Träna!

Usch vad jag är obekväm i min kropp nu! Det beror nog mest på bristningarna tror jag. Mina ben ser ut som gamla skrynkliga apelsiner. Usch!!

Så från och med idag får det vara nog med gotta! (Lättare sagt än gjort!) Har ätit nått onyttigt varje dag ett tag nu! Och inte tränat ett skit! 
Idag körde jag ett pushpass iaf. Tänkte först "ska jag göra det nu på engång? Nä jag väntar tills efter Ellen har sovit för hon kommer snart bli trött." Men äh!! Gör det bara! Och det gjorde jag ;) skippade dock maglåtarna, vågar inte riktigt träna magen än. Och när jag väl gör det ska det börjas med plankan. 
Och Ellen var nöjd och glad hela tiden, kollade på och flinade. Flinade lite extra dom gånger jag höll på dö för att det var så jobbigt ;) Det var dock jobbigt att träna med en hund som gärna vill vara med. Hoppade upp på en hela tiden och ville nosa på stången. Och låg man ner skulle ha slicka en i hela ansiktet eller bitas och leka :P



Det är sjukt vad fort det går att tappa muskler. Eller iofs var det ju aslängesen jag tränade. Men mina armar och axlar, jises! Längtar tills jag kommer tillbaka till pushen. Ska försöka dra mig iväg på nån träning framöver när Ellen somnar tidigt. Åsså får väl Pär ringa om hon vaknar och vill äta :) Ska skaffa en bröstpump och flaska och se om det duger åt damen. Så mamman kan få komma iväg och få lite egentid :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0