5 månader

Idag blir lillgrisen 5 månader! Sjukt vad tiden går fort. Tycker nyss hon var 3 månader. 

Ellen 5 månader:
Älskar att kolla på sig själv i spegeln.
Älskar att bada och plaska!
Äter en portion gröt på kvällen och lite smakismat till lunch. 
Har börjat "grymta/morra" när hon blir arg. 
Skrattar som en tok om man gosar henne på halsen eller under armen.
Vägrar fortfarande nappen. 
Älskar babblarna. 
Hatar att klä på ytterkläder. 
Sover 3-4 gånger per dag. 
Älskar Nitro men blir väldigt rädd om han plötsligt skäller till. 
Väger 7 kg och är 65,2 cm lång.


Att man kan älska en människa så mycket som jag älskar Ellen! Nu dom senaste dagarna har kärleken svämmat över och jag vill bara kramas och pussa på henne hela dagarna. En dag försökte jag till och med söva henne i famnen som på den gamla goda tiden ;) Men det gick inte. Jag ville ju mysa!
Hon har liksom blivit så stor så fort!! Min lilla bebis! Min!!? Kan fortfarande inte förstå att vi gjort denna perfekta lilla tjej! För hon är perfekt! Den finaste jag vet. Min lilla ängel <3 I love you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0