Jag och mitt hår!

Jag ska boka en tid hos frissan snart. Och jag känner för en förändring! Är så less på mitt tråkiga hår!!
Jag funderar på lugg/snelugg. Och på att klippa det kortare igen.. Men faaan! Jag vet inte! Jag ångrade mig ju så mycket sist! Men många har sagt att dom tycker jag var finare i den frisyren, och även jag tycker det. När jag kollar på bild. I verkligheten vet jag inte.. Åh vad svårt!! Åsså funderar jag på en ny färg?? Jag vet inte.. 
Det är ju ett bra tillfälle att klippa kort iaf. Skönt med kort i sommar, och ångrar jag mig har jag ju den ändå mest uppsatt på sommarn ;)

Färg-inspo:


Frisyr-inspo:


Åsså jag:
Då jag hade kort hår och en bild då jag hade snelugg. Dock väldigt gammal. Skulle tro att jag var typ 15-16 på den bilden ;)

Hjäääälp mää! Vad ska jag göra? Vilken frilla och vilken färg? (Behöver inte vara nån av dom ovan)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja! Kort är ett måste! Du passar mkt bättre i det! Dom två nedersta bilderna tycker jag, har ju alltid sagt att du ska ha lite mellanljus färg men nu tycker jag mörkt! :)

Svar: Ja jag blir mer och mer sugen på det faktiskt ;) men lugg eller inte är då frågan. Vilka bilder längst ner? Dom på mig?
Nathalie

2014-05-28 @ 22:28:12
URL: http://Theresesilen.blogg.se
Postat av: Therese

Ja dom på dig!

2014-05-29 @ 08:48:34
URL: http://Theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0