Mitt hjärta

Känner att jag behöver ösa ur mig lite kärlek. Kärleken till mitt barn! Jag kan inte förstå hur fin och go hon är. Min älskade dotter. Min!?!! 

Hon har blivit sååå himla go så jag vet inte vad! Hon kan sitta och leka för sig själv. Sen helt plötsligt klättrar hon upp i soffan och ger en en puss på mun, sen klättrar hon ner och fortsätter leka! :'D Alltså!!! Dör! På mornarna får man alltid en godmorgonpuss också. 

En morron vaknade hon, satte sig upp direkt och sa "pappa!". Lät så jäkla gulligt! Typ "vart är pappa???" Älskade underbara goa unge!!!! <3<3<3

Hon och Nitro blir bättre och bättre vänner. Dom kan liksom sitta och leka nu! Haha, ser så gulligt ut. Hon sitter och viftar med armarna/"slår" han på nosen. Han börjar nafsa efter hennes händer och hon gapflabbar! Skitkul tydligen ;) Nitro är så snäll också. Han har aldrig någonsin bitit henne i handen när hon håller på. Det gör han på oss när vi gör så, alltså han lekerbiter. Inte biter "på riktigt". Men med Ellen är han försiktig. Han har tålamod. Dock ser man att han blir less ibland. Men då går han oftast därifrån själv.. 

Jag är så himla nyfiken vem Ellen kommer bli när hon växer upp. Can't wait!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0