Perfect, just perfect..

Jag har väntat och väntat på att Ellens tand ska spricka igenom hur länge som helst nu! Man ser den ju genom tandköttet och har kunnat gjort det länge. Men nä, ingen tand.
Tänkte att då skulle nätterna bli bättre. 
Men ja! Då kör vi väl på lite snor och feber också när vi ändå är igång?! Låter väl bra? NEJ!

Åh jag blir så less. I natt har jag fått stått böjd över spjälsängen med snorsug i ena handen och en nappflaska med vatten i den andra. Och Ellen har gnällt hela natten. Även fast hon sover så gnäller hon. Så tillslut fick hon komma och sova med mig. Orkade inte springa fram och tillbaka. Stå där 1,5 timme för att sen få sova 5-10 min och sen stå där en timme till. Suck..
Kollade tempen imorse för hon kändes så varm. 38,3. Inte jättehögt, men hon brukar ju ha 36 i vanliga fall så.. Ja jag vet inte.

Vart i helvete kommer denna sjuka ifrån?? Jävla skit!

Nu vägrade hon äta gröt också. Den brukar hon vräka i sig annars. Välling gick dock bra, och efter den blev hon glad och pigg. I typ 5 min. Sen var det hus i helvete. Grinade så svetten verkligen rann av henne. Stackarn :( Nu har hon iaf lyckats somna i min famn. 

Jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte med nå mer sjukdomar! Nu vet jag ju vad jag gör i en vecka framöver iaf..
Så jäkla jobbigt då hon mår dåligt och jag kan inte göra nått åt det :( Lillhjärtat!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kanske därför hon är sjuk, för tanden. Då brukbar dom ju kunna få feber och så...

Svar: Ja kanske det! Hoppas det ocg hoppas tanden kommer fram snarast!!
Nathalie

2014-11-04 @ 10:32:53
URL: http://Theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0