Bara timmar kvar!

Snart kommer P hem. Som jag längtar! Tror vi alla längtar efter han här hemma. Säger man ordet "husse" blir Nitro tokig och exalterad. Säger man "pappa" kollar Ellen mot dörren. Åsså gör hon "pruppljud" med tungan. Det lärde Pär henne innan han for! Haha, så det gör hon hela tiden nu. 

Jag vill bara ha hem han! Under dessa 9(!!) åren som vi varit tillsammans har vi inte varit ifrån varandra mer än en dag ofta. Max 5 gånger. Tror inte ens det är så många gånger. 

Sen har han köpt presenter också så det är man ju nyfiken på! Hahaha ;)




Idag har jag bakat en äppelpaj. Fick äpplen av farmor/Therese så måsta ju göra nått av dom. Dock blev pajen väldigt knäckig. Vilket ju var gott, men inte det jag tänkt :P lite mycket socker i degen tror jag. 
Sen håller jag på göra pulled beef också! :) tog ut den för ca en timme sen och då ramlade det sönder! Perfekt! Men får stå ett tag till. Ska äta det när Ellen somnat :)

Vi har även tagit en prommis nu på eftermiddan. Som alla andra dagar denna helg. Blir ju en morronprommis då Nitro måste ut och pinka. Sen tar vi en på eftermiddan också så han klarar sig tills ikväll då vi går ut sista gången. Så det har blivit många promenader. Så kul när Ellen är nöjd! :) Igår var hon lite sur. Så vi gick väl som en väckarklocka på morron och väckte halva Gnarp med barnskrik! ;) 

Nä! Nu ska jag leka med min älskade goskit innan hon ska sova! 

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha! Är det där något alla bebisar snackar ihop sig om ba; "Nej! Du ligger ALDRIG med huvudet bakåt bekvämt i vagnen! Luta er framåt!" haha X)

Svar: Haha! 😂
Nathalie

2014-10-14 @ 12:36:04
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0