Hosta

Det är som att kastas tillbaka 6 månader i tiden. Ellen grinar 90% av dagen och man måste bära henne = ryggont!! Tycker så synd om Lillgumman. Hon är inte alls sig själv.

Nu har hon fått hosta också som gör att hon inte kan komma till ro och sova. Vaknar hela tiden och är otröstlig. Jag var iväg och hämtade min jukebox jag fick av pappa (mer om den i ett eget inlägg då jag hunnit knäppa kort på den) så Pär fick ta över. Det gjorde ont i hjärtat ska jag tala om. Hon är sååå mammig nu när hon är sjuk. Jag var nära att grina själv när jag kom hem igen. Dock hade hon somnat i pärs famn men vaknade kort därefter.
Nu sitter hon fast i tissen på mig. Det är det enda som lugnar henne. Dock kommer inte jag sova så skönt i natt, då hon ligger bredvid. Ont i kroppen kommer jag garanterat ha.

Hoppas hon är bättre imorrn, då vi ska fira morbror Patrik som fyller år. Men är hon såhär så får vi nog vara hemma. :/

Nått tips som lindrar hostan?

Kommentarer
Postat av: Simone

Nej fy vad jobbigt :/ Dricka mycket, och näsdroppar har jag hört ska lindra (liksom "blöta upp" så det blir lättare att hosta upp) men vet ej om detta gäller små barn :s Krya på er!

Svar: Ja vi får nog prova koksaltlösning :/ tack! :)
Nathalie

2014-10-06 @ 22:40:29
URL: http://simoned.blo.gg
Postat av: Simone

Heter det näsdroppar? Nässpray kanske >< aja, nått sånt ;)

2014-10-06 @ 22:41:17
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0