Hundstuga

Måste ju visa hundstugan som Pär slitit med dom senaste veckorna! Varje ledig tid har gått till att få den klar, så Nitro kan vara där i vinter :) 
Den är inte riktigt klar på insidan men det dröjer nog inte länge. Han jobbar på snabbt Päran! :) Och snyggt blir det. Hundkojan som står i hundgårn nu ska ju bort sen när stugan är helt klar, så då får han lite större hundgård å! :)



Sen upptäckte jag detta nu när vi skulle gå ut på en prommis!! Jävla skit, blir så less! Jag låg bakom en lastbil på E4 i måndags då jag var påväg hem från hudik. Då flög nått från lastbilen och det smällde till! Men jag tänkte inte mer på det... Men tydligen var det detta som hände! Ååhhh blir så less! Alltid ska det vara nått med denna jävla biljävel!! Hur lagar man detta liksom??



Kommentarer
Postat av: linda

Hej!
Det gamla lilla huset i hundgården,är det tänkt att ni ska göra er av med det,går det öppna någonstans?!
Är intresserad av att köpa det om ni tänker sälja!!

Svar: Vi tänker nog ta det till stugan :) Tyckte Pär sa nått om det. Men skulle han vilja sälja ska jag säga att du har första tjing! :) Det går att lyfta av taket.
Nathalie

2014-10-19 @ 07:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0