Jakt!

Igår fick Ellen vara med Momma på morgonkvisten. Jag följde nämligen med Päran och Nitro ut på en jaktrunda. Tråkigt nog fick inte Nitro upp nått, men kul ändå att se han i skogen :) Han kände ju lukten av nått och började skälla, men inget drev. Men det var kul ändå, som sagt, att se han i skogen. Lycklig hund!! :) 

"Det blir nog en jägare av dig tillslut också!" Sa Päran nångång. Men nää jag tror faktiskt inte det. Jag skulle aldrig klara av att skjuta en stackars hare eller ett gulligt rådjur! Isf skulle jag göra det bölgrinandes! Hua! 
Men följa med kan jag göra ;) 

Utsikten! Man såg ända till havet! :) (inte på denna bild dock)

Teamet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0