Jukeboxen

Här är bilder på jukeboxen pappa gjort åt mig! :) Han sa att det skulle bli några gröna ränder på det blåa. Blev glatt överraskad när jag tog upp den ur kartongen och såg detta! :) Jättefin ju!!!!
Nu är bara frågan vart jag ska ha den. Tror den kommer få en plats i min framtida syhörna :) Har ju ett gammalt symaskinsbord som jag ska fixa till och ha nere när det rummet blir klart. Så då får den här nog stå bredvid, så kan jag lyssna på musik där nere å ;) Kan ju faktiskt bluetooth:a musik genom telefon komma jag på. Hur smart som helst! Slipper man massa sladdar och kan ändå lyssna på Spotify :)




För övrigt längtar jag tills rummet nere blir klart! Känns som det kommer bli mysigare där nere än här uppe ;) Kanske slutar med att man flyttar tv-rummet ner dit. Nää men jag tror det kommer bli fint där. Och mysigt!! I trappen ner är det en lång hylla längst hela väggen, där skulle jag vilja ha massor av ljus!! Mys!

Kommentarer
Postat av: Denise

Shit vad duktig han är! Fin :)

2014-10-08 @ 14:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0