Just de..

Ellen somnade i sin säng kvart i sju igår. Dock vaknade hon titt som tätt så hon fick komma ut till oss tillslut, där hon somnade i min famn. Fredagsmys på hög nivå! :) Dock hade det väl varit mysigare om vi slapp febern.
Lyckades faktiskt bära henne från soffan till sin säng sen, utan att hon vaknade!! Damen som vaknar av ingenting!


Vart några uppvak i natt! Vid halv fyra fick hon komma över till mig. 
Men det är sååå typiskt! Jag sa det "nu kommer hon säkert bli sjuk och börja vakna igen". Den här damen har nämligen sovit 2 hela nätter i veckan, och 2 nätter har hon bara vaknat 1 gång. Men nu antar jag att vi är tillbaka på ruta ett. 

Idag vaknar jag upp med tjock hals! Neeeeej!! Jag orkar och vill inte bli sjuk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0