Nytt till Ellen

Mamma borde starta eget företag så mycket som hon syr! Vet inte hur mycket jag har här hemma som hon sytt  :)

Nyast i listan är en gardin till Ellens rum. Och det blev såååå bra! Är så nöjd! :) Ville ju ha en färgglad men ändå så den passar in. Love it! Mycket mycket bättre än dom beiga fula som hängde där förut.





I påsen som ligger på stolen* ligger det tyg som jag ska sy renhorn av. Försöka iaf. Så i veckan eller nästa kanske det blir julkortsknäppning :)


*skulle vilja ha en annan stol att sitta i där. Man sitter ju där en hel del om jag säger så. Helst av allt hade jag velat ha en gungstol som man kunde sitta i med Ellen på natten när hon är ledsen. Då kanske man kan slumra till själv en sväng också :) Det går inte med den där stolen ska jag tala om. Varken sitta där med Ellen, eller slumra till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0